7 stvari koje morate znati o Employer Brandingu

Način na koji tretiramo zaposlenike može imati dalekosežne posljedice na naš imidž u javnosti.


Povezanost poslodavca i zaposlenika smatra se važnim aspektom i za potrošače.
 
Naime, tretman koji poslodavci pružaju svojim zaposlenicima može značajno podići, ali i srozati status određenog brenda. 
 

Potvrđuju to brojna istraživanja, odnosno statistički podaci, a prema Forbesu i LinkedInu ovo je 7 ključnih razloga zbog kojih je nužno voditi računa o Employer brandingu:
1. Čak polovica troškova zapošljavanja i obuke se smanjuje ako tvrtka ima odličnu reputaciju
2. 55% tražitelja posla odustaje od prijave nakon što su naišli na negativne recenzije o tom poslodavcu
3. Tvrtke s lošom reputacijom u prosjeku imaju 10% više plaće kako bi nadoknadile employer branding
4. Visokih 92% zaposlenika radije bi radilo u tvrtki s boljom reputacijom i napustilo svoj trenutni posao
5. Tri najčešće platforme za širenje glasa o dobrom imidžu poslodavca su web stranice (69%), profesionalne mreže i portali (61%) te društvene mreže (47%)
6. 59% vodećih recruitera radi na sve značajnijem ulaganju u employer branding i vidi ga kao temeljem opće HR strategije tvrtke
7. Nakon što su čuli o lošem tretmanu zaposlenika, čak 64% potrošača prestalo je kupovati usluge ili proizvode od te tvrtke 


Ovi podaci mogu vam poslužiti da osvijestite važnost Employer Brandinga i krenete sa aktivnostima uz koje ćete izbjeći navedene situacije.




05.06.2023.