Otkrijte zašto je važno ulagati u njihovo zadovoljstvo i kako će se to odraziti na vaše poslovanje.
Danas, više nego ikad prije, poslodavci se suočavaju s izazovom zadržavanja kvalificirane radne snage.
Tržište rada karakterizira dinamičnost i fluktuacija, a kvalitetni radnici, svjesni vlastitih kvaliteta i mogućnosti koje im stoje na raspolaganju, ne oklijevaju istražiti druge opcije.
Stoga, pitanje koje si svaki poslodavac mora postaviti nije više ono "Što mogu učiniti za svoje zaposlenike?", već "Što mogu učiniti kako bih svoje zaposlenike zadržao?".
Odgovor na to, kao i brojna druga iznimno važna pitanja, nudi Istraživanje Zadovoljstva Zaposlenika portala MojPosao. Riječ je o alatu koji istovremeno mjeri stupanj zadovoljstva i angažiranosti vaših zaposlenika i vodi vas na putovanje pronalaska istinskog timskog duha.
Zašto je briga o zadovoljstvu zaposlenika ključna?
Pozitivnija radna atmosfera - Sretni zaposlenici stvaraju pozitivno okruženje koje potiče kreativnost, suradnju i produktivnost.
Niža fluktuacija - Smanjenje odlazaka zaposlenika znači manje vremena i resursa uloženih u nova zapošljavanja i obuke.
Bolja reputacija - Tvrtke koje brinu o svojim zaposlenicima privlače najbolje talente i postaju poslodavci izbora.
Veća produktivnost - Zadovoljni zaposlenici su motivirani za pružanje najboljeg, što se odražava na vašem bottom line-u.
Inovacija - Sretni radnici skloni su dijeljenju ideja i preuzimanju inicijative, što potiče inovacije.
Otkrijte kako doista stoje stvari među vašim zaposlenicima, osluhnite njihove želje, brige i prijedloge.
Istraživanje zadovoljstva zaposlenika nije samo alat, to je razgovor koji otvara vrata poboljšanjima.
22.08.2023.